Sunday, October 26, 2008

Suatu hari...

Suatu hari....bermula ngn msej jemputan open house dr org tersayang.aku pun pikir cmne ek aku nk gi..yela nk sruh die jemput sah2 la die busy..aku pun cari la mane2 kete sewa..mujr la ade kete yg biasa kami sewa tu..kete yg kdg2 bwk byk maslah tp dah byk berjasa kpd kmi..hik2..semalam aku bertolak gi umah si die kul 3 ptg..smpai sana kul 4..mjur la mase kitaorg smpai tu x ramai org..smpai2 tu kitaorg terus mkn..masakan mak die bes la..kek coklat kesukaan aku pun ade.emm kmi lepak umah pkwe aku tu smpai kul 5..sebb ramai pulak tamu yg dtg mase tu..kmi pun buat keputusan la nk balik dulu..tp bes la mase duk sembang2 kt umah die tu..ramai sedara mara die..adik beradik die pun sume ade..bila la agknye aku dapat kwin ngn die..he2..doa2 kan la ye kwn..mase on the way nk gerak balik tu,aku tye la budak2 ni nk gi mne lg ye la kete kitaorg sewa separuh hari.rugi la klu x hbiskan mase.lgpun hari mggu..ni antara prbualn kitaorg:

aku:wei korang nk gi mane lg ni?nk gi nilai ke?
acid:nilai xde ape2 la..
aku:yela manela thu kut dak2 ni nk gi shoping kain ke..gaji kn dah masuk(he2)
kema n aida:x kisah la mane2 pun
aku:ke nk gi midvalley?
kema n aida:ikut je la(emm asyik ikut je)
acid:wei nk gi midvalley ke?aku tkut jln jem r..
aku:ko ade kerja ke acid?
acid:xde
aku:klu ko penat xyh la
acid:emm aku xkisah..nti leh ajk rin jumpe sekali.(rin tu buah hati kesayangn die..)smbil duk sembang dalam kete tu..

acid:wei minyak ni cm x ckup je
wani:emm nti kita isi la..sempat kut

mjurla sempat isi semalam..risau jgk tkut la kete tu wat hal kt tepi jln ke..dah la cuaca pns gle

akhirnye kami smpai di mid valley..dh lame x gi sana..so kmi pun buat keputusan nk tgk wayang.kmi x thu nk tgk citer ape..so kmi pilih senario tp lwt sgt la pulak so terpksa tgk la cite mama mia..tp enjoy la cite tu..seronok sgt..kena ngn mlm mggu kitaorg layan citer tu..jgn x thu sape yg blnja wayang ni..cube korang teka...hik2..cik aida yg blnja kitaorg..popcorn lak cik kema y belnja..x pe korang akn ku ingt jasa2 mu..tggu la giliran aku untuk blnja korang lak..pas hbis je tgk wayang kami pun gerak nk blik..acid pun aku tg mata die dah merah..pastu acid tye kitaorg nk gi mane lg...kmi ckp x kish...emm die ckp ape kata kita gi minum2 dulu ngn rin..ok je kami jwb..kitaorg pun gerak la gi amik rin dulu kt kg kerinchi tu..smpai sana rin bwk kitaorg mkn kt restoran bes kt situ..btul2 tepi jaln..makanan die leh tahan la...thu sape yg blnja?kali ni giliran rin lak...hik2..asyik org belnja je...pas mkn tu acid tye korang dh ngntuk ke?sebb die tgk muka aida dh ngntuk..aku pun dah penat sebenarnye..sakit kaki nk jalan dah pkai kasut..dgn kebaya nye lg..pastu rin ajk kitaorg pusing kt downtown( kt bndar tu razak)..aku segan sebenarnye nk gi tmpat cm tu dengn pkai kebaya..tu pun ramai org yg tgur kitaorg..gadis melayu terakhirla..bru blik jamuan umah terbuka ke?tula antara tguran2 dieorg..aku x beli ape pun sebb xde yg menarik..kema n aida beli tabung..ntah dieorg menabung ke x aku x thu la..kut buat hiasan je tbung bear tu(he2..sori ngumpat sikt)..sebb aku ckp berdasarkan pgalaman aku..blum penuh tabung aku dah korek duit..kitaorg smpai shh alam mlm td kul 2 jgk la..sgt penat..tp aku enjoy ngn dieorg ni..ye la jarang kami nk wat cm ni..kuar lepak2 mlm2 mggu..mgkin pas ni aku dah xde peluang dah nk jln2 ngn korang..mane thu kena kerja jauh2 ke..wallahhuwalam...ape2 pun thnks to acid,aida n kema sebb sudi teman aku gi mah org tersyg..i luv u frenz..u r the best..ni ade la pic2 kitaorg semalam:

kenyang dah ke?
sweet couple

nk pose jgk tu?


amacm ade gaya jd menantu org x?

my sweet hubby

3 dara yang comel

pose sebelum blik

apesal abg jauh sgt abg ngn bby ni?

1 comment:

Unknown said...

Do you understand there is a 12 word sentence you can speak to your partner... that will induce deep emotions of love and instinctual attraction to you deep within his chest?

Because hidden in these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's impulse to love, idolize and guard you with his entire heart...

12 Words Will Trigger A Man's Love Impulse

This impulse is so built-in to a man's mind that it will make him work harder than before to take care of you.

As a matter of fact, triggering this all-powerful impulse is absolutely important to getting the best ever relationship with your man that once you send your man a "Secret Signal"...

...You'll soon notice him open his soul and mind for you in such a way he's never experienced before and he will identify you as the only woman in the galaxy who has ever truly fascinated him.