Sunday, October 19, 2008

Raya oh Raya.....

picture sepupuku



Anak-anak mak nik


picture fmily..sorila irah muka irah x nmpak sgtla


Salamz kwn2...sori la dh lame x update blog ni..byk bnda la nk kena buat.yela dh dekt nk exm ni..pejam celik dh nk hbis satu sem..aku x thula perasaan aku bile nk hbis beljr ni.seronok,tkut sume bercmpur..yela sape x seronok nk hbis beljr kan..tp kan klu dh hbis beljr bermakna pasni nk kena kerja lak.bile dgr pengalaman mber2 yg dh kerja ni kn rasa takut lak nk kerja.kena lak klu dpt kerja bidang it ni..emm berbalik kepada raya thun ni,bg aku xde yg menarik sgt la..ntah la bile dh besar ni rasa cm x seronok sgt..yela duit raya dh mkin sikit..thun depn klu ade rezki kena mmberi la pulak..he2..raya thun ni akn x berapa sihat..mkin raya pertama tu mkn byk sgt kut..raya pertama bes la sume sanak saudara dtg berkumpul mah aku..x thu la knp umah aku je dijadikan perhatian..padahal mak atuk ngn nenek kt sebelah je..no komen la..raya pertama tu xleh nk g mane2 ade je tetamu yg dtg..mber2 aku la x berhenti dtg beraya start raya pertama hingga mlm raya ke-7..smpai kan mak aku ckp ape:"asyik kwn k.long je yg dtg,mane kwn abg n irah"..aku pun ckpla ngn mak:"biasala mak k.long kn ramai kwn"..Ni picture ktaorg time raya...

No comments: