Saturday, September 20, 2008

Salam lebaran..

Salamz...pejam celik dah nk raya yek kita ni..cpt sgt masa berlalu..klu dekat nk raya bermakna dekt la jgk nk final exm..aduh cuaknye bile ingt final..huhu...tp xpela ape2 pun raya dulu la.pas raya bru study..kih2..Sebenarnye plan aku ari ni nk gi shoping ajk eny teman tp hujan la pulak..gelap je cuaca gruh berdentam dentum.terpksala ditangguhkan dulu..Sementara tu leh la aku update blog dulu..nti dh blik kg lmbt pulak nk mengupdatenye...ari rabu ni aku dh blik kg..sebb kmis n jumaat aku xde kelas so aku mls nk buang masa kt sini..baik aku blik bukak pose ngn fmily aku.lgpun dh rindu sangat kt dieorg sume..pulak tu x sabr nk tgk org baru dlm fmily kami bby faris ikhwan yg selamat dilahirkan pd 14.9 bru2 ini..congraz to my cousin n her husband..mga faris ikhwan akn mnjadi manusia yg bijak dan berguna..emm skrg smpai pulak masa aku nk wat ucapn sikit sempena raya thun ni...Aku nk mintak maafla byk2 kt korang sume seandainye sepnjg persahabatan kita aku ade wat slah ngn korang..terumpat ke ape mintak dimaafkan dn mintk jgk dihalalkan sume mkn dn minumku..terhutang seposen 2 tu halal2 kan je la yek..X lupe jgk pd kwn2 yg berda di perantauan moga klian sume bergembira mymbut lebaran thun ni..jgn sedih2..adat la tu belajr di negara org..Kpd mber2 sekolah menengah nti jgn lupe dtg beraya mah aku..cm biasa la rutin kita tiap thun nk gi beraya mah kwn2 n cikgu2..ape2 hal nti korang cntactla..dan to all ex-KMJs nti jgn lupe send la sms..hik2..dan yg last sekali untuk mber2 di UITM espcially dak2 cs223(Mtriks) maafkan aku ats segala2nye..ingt daku dlm doamu..insyaallah nti korang grad aku dtg..DOakn aku dpt hbiskn study sem ni..miss u all a lot..Rasanye cm dh pnjg sgt ucapan aku ni..Dah la ek nti pas raya aku smbung update blog aku..Skli lg selamat menyambut hari raya.Maaf zahir dan batin..

1 comment:

mohad said...

salam... selamat aidilfitri 2008