Sunday, September 14, 2008

Juadah di bulan puasa...


Ayam Blackpepper Kristal


Buah Melaka Dan Nasi Ayam Kristal


Salam kwn2...bosan la mlm ni..aku x thu nk watpe mlm ni..aku jd mls gile nk study..fikiran dh mlyg kt kg halamn..mggu depan dh cuti raya..aku x sabr nk blik bukak pose kt rumah..Sebenarnye kan tjuan aku update blog malam ni sebb aku nk kongsi juadah bukak pose aku dan kwn2 serumah..Puasa ni rajin lak kami memasak...so xde masalah cirit birit lg..klu x sebelum ni kn aku asyik sakit perut je bile mkn makanan yg die beli...masuk kelas pun x selesa asyik gi toilet je..malu pun ade bile asyik gi toilet je..tp alhamdulillah thun ni pose dah xde masalah sakit perut lg..Di samping tu dapt la jgk aku prktis memasak kt umah sewa ni..klu kt rumah mmg xde peluang sebb mak aku x suke klu org kacau die memasak..Mak ckp aku lmbt wat kerja lmbt la ape la bla2...hik2..tp xpela mak sekrg k.long dh pndai mask..so dh layak la untuk kwin..mak jgn risau yek..thun depan dh leh kwin..amboi gatalnye aku ni..ngeh2..Dan kpd mber yg berada di perantauan(anita-New Zealand) jgn sedih2 beraya ditmpat org yek...beljar rajin2 yek...Em kat atas tu adalah juadah berbuka pose kami..masakan simple2 je kitaorg masak..Nnti klu korang nk resipi cntact aku yek..ngeh2..ok la aku dah nk tido la..esok ade kelas..good nite!wsalam...miss u all a lot

1 comment:

PuTerA AceEp said...

ak da mkn ayam blackpapper wani..
klu korang nk tau rase dia,kne soh wani masak..hahhhaha..

**ak bg 5 star...