Tuesday, November 11, 2008

harapanku...

Kurasakan mase skrg cpt sgt berlalu..pejam celik pejam celik aku dah nk hbis belajr..tggl lgi 1 pper..aku harp aku xde sgkut..aku nk hbiskn cept2 pgajianku di uitm ni..bukan sebb aku x suke Uitm tp xkn selama2nye aku nk duk Uitm..he2..aku nk jd spt kwn2ku..sume dah kerja..nk pgang duit sendri..aku xnk dah myusahkan mak n abhku..mak abh terima kasih diatas pgorbananmu..akn ku bals segalanye smpai satu mase nti..Jumaat ni pas je hbis exm aku terus balik kg..parents aku dtg amik.x sabr2 parents aku tu sruh aku balk umah..bru je nk enjoy kt shh alam bumi yg sudah sebati dgn jiwaku ini..hik2..tp xpe aku blik kejap je..aku akn berhijrah jgk nti nk cri kerja..tp ape2 pun kena tggu result kuar dulu..risau jgk tkut ngn last paper jumaat ni..aku harap sgt aku dpt hbiskn sem ni.Pada housemate(7/78 jln kristal) sori for everything..gaduh n masm2 muka aku mintak maaf byk2..terutama dak2 bilik masterbed(eny,kak ely,n lidy)..seronok sgt dapt berjumpa n berkawan ngn korang..akn ku ingt saat2 kita bersama(makn,masak n bergelak ketawa sma2)..nti kalu nk kwin ke jgn lupe aku..lg satu pesanan buatla FYP dan semoga tabah menghadapinye..semoga korang berjaya hbiskn thun depan..pasni jgn lost cntact k..msej2la pastu rajin2 la view blog aku ni..Ucapan ni lak aku tjukan buat ex classmate aku yg byk memberi dorongn dan kata2 semangt padaku..kpda Kema,aida n fizah thnks sbb tumpangkan aku kt umah korang time aku kena tggl ngn housemate aku..Ni ucapan khs buat kema-thnks byk2 sebb selalu mghbiskan mase bersamaku..skndal2 jgk tp jgn terlalu berani sgt..hidup kt tempat org ni kena brjaga2 lg2 la bndaraya shh alm ni..Dan aku harap mg akn bertemu ngn CINTAMu..hik2..Jgn lupe aku if u have someone special in ur life..Last but not least thks again to all of u..see u 29/11/08...happy graduation day to all ex-classmate(cs223)..

1 comment:

eNy said...

yela wani...x kan lupanya kengan kita kat jln kristal nii..ha kwin jgn x ajak k..hahaha