Friday, January 30, 2009

Tahun Baru...

salam sume..rasanye dah lame aku x update blog aku sejak menamatkan pelajaran..kt umah aku xde internet la mak aku dah potong..emm nk gi cc lak paham2 la nk kena naik moto lg..mlas btul aku..tp xpela ari ni aku berpeluang update blog aku yg dh lame aku x bukak ni..ari ni aku nk kongsi khabr yg aku rasa gembira la bg ku...aku dah dapt kerja..perasaan aku tika ni gembira pun ade takut pun ade..gembira sebb pas ni aku dapat pegang duit sendiri..takut lak sebb aku xde pengalaman bekerja..lg2 la bidang IT ni..dah la programmer..tp xpe aku akn try bersungguh2 demi masa depan aku..aku harap korang sume dapat bg sokongan mental dan fizikal akt aku..yela byk aku dgr cite dr mber2 ku tentang kerja programmer ni..tension la,byk kerja la mcm2 la..ok la aku x thu dah nk mengayat ape dalam blog ni..x tenang sgt kt cc ni bising ngn lagu ntah ape2 je..so aku xde idea nk mengayat..k la wsalam

No comments: