Monday, June 16, 2008

salamz...

Salam buat sume kwn2 yg mengenali diriku...syazwani bt sabari..hik2...aku x thula nk ckp ape untuk permulaan blog ni...ari ni tgal 17.6 aku create blog aku sendiri..yela nti senang sikit kwn2 nk view..harapkan blog dalam frenster lmbp nk mmpus...huhu..nti senang2 view la blog aku ye..terutama buat2 mber2 yg bakal berpisah nti...sedih lak...wlupun jauh dimata tp abadikan la persahabatan kita dalam hati korang ek..jgn lost cntact tau..nk kwin ke nanti senang..especially buat mber2 cs223-uitm(matrik)...nti mesti aku rindu kt korang sume...tp ape2 pun aku nk wish congratz sebb berjaya jgk hbiskan study dalam masa 3 thun ni...aku doakan moga korang cpt2 dapat kerja(amin..)nti dh dapat kerja jgn lupe aku lak...ade masa belnja2 la(ngeh2)...xdela gurau je..jgn marah..k la nti aku smbung lg cite aku...ade kerja sikit...bye2..

No comments: