Monday, June 16, 2008

sambung cite...

Hai...aku muncul lg...x thu nk watpe dalam kelas bosan ni..padahal jumaat ni dah exm..hahaha..
bru je pas amik gmbr kt sekitar fakuli polisi ni ni...yela nk mghbiskan mase bergmbr ngn kwn2..pas ni susah dh nk jpe..sume akn bwk haluan masing2 nti..klu jpe pun mybe bila ade mjlis kwin kwn2 kita..masa tu la dapt jpe pun..tp klu mber sabah sarawak susah la pulak nk jpe..tp xpela aku akn ingt korang..jay ngn zura jgn sedih2 tau..ade rzki lebih leh la aku melancong tmpat korang nti..jay ko jgn lupe pos hadiah kwin untuk aku nti..ko kn dh jnji ngn aku ari tu..hik2..zura lak klu ade masa tu dtg la terengganu..kebetulan gi k.l ke..mak aku kan suke kek lapis ko..dan pada mber2 yang kt ganu tu mira,silah,huda,erny,alyn klu senang ade masa lehla dtg raya rumah aku..huda mmg selalu dtg mah aku..nti klu aku cuti lama aku gi raya mah mg ek..kepada yg bercouple aku doakan moga korang bahagia ngn pasangn masing2..doakan aku jgk ye..ngn siapa lg mestila ngn abg azrul hisham tersyg..(ngeh2)..Ucapan ni lak khs buat azrul hisham my beloved boyfren tahniah sebb akhirnye abg berjaya jgk menghabiskan diploma abg..Bby doakan abg cpt2 dapt kerja..(leh kwin cepat..he2)..dan wat mber2 yg bru dapt kerja tu tahniah la..kepada lihin duk s.alm elok2 tau..cri pgalaman dulu insyaALLAH adenye rezki kt terengganu..k la byk lak celoteh aku..phm2 la aku klu dh bercakap mmg susah nk berhenti..pkwe aku pun ckp cm tu..byk sgt ckp..

No comments: